Навчаймо бути здоровими Для використання у виховній роботі класних керівників та майстрів в/ н

 

Навчаймо бути здоровими

       Методичні рекомендації для проведення виховних годин із здобувачами освіти

        У Вищому професійному училищі № 24 м. Заставна з 23 по 27 листопада 2020  року  оголошено Тиждень пропаганди здорового способу життя. В бібліотеці училища оформлено виставку літератури , що стосується популяризації здорового способу життя.

                    Найважливіші чинники соціального здоров’я

      1.Харчування. Це стосується в першу чергу споживання якісної питної води, необхідної кількості вітамінів, мікроелементів, протеїнів, жирів, вуглеводів, спеціальних продуктів і харчових добавок.

      2.Побут. Якість житла, умови для пасивного і активного відпочинку, рівень психічної і фізичної безпеки на території життєдіяльності.

      3. Умови праці та навчання. Безпека не тільки у фізичному, а й у психічному аспекті, необхідність стимулів і умов різностороннього розвитку.

      4. Рухова активність. Фізична культура і спорт, використання засобів різноманітних систем оздоровлення, спрямованих на підвищення рівня фізичного розвитку, його підтримку, відновлення сил після фізичних і психічних навантажень.

                Основні методи залучення до здорового способу життя

  1.Спостереження за поведінкою здобувача освіти;

  2.Бесіда з здобувачами освіти і членами родин про стан здоров’я підлітків;

  3.Психодіагностика (дає змогу діагностувати відхилення в поведінці);

  4.Анкетування дорослих, які виховують дітей;

  5.Тестування неповнолітніх за різними параметрами соціально -      психологічного розвитку;

  6.Лекція – цілісне викладання певної інформації, відповідне її роз’яснення;

  7.Диспут – обговорення різних точок зору;

  8.Дискусія – організація спілкування, дає змогу побачити проблему з різних  точок зору, прищеплює вміння слухати і взаємодіяти  з іншими;

  9.Дебати – спосіб пояснення думок, поглядів щодо суперечливих проблем;

10.Рольова гра – відтворення в реалістичній або символічній формі проблеми та ситуації, дає смогу визначити ставлення до конкретної життєвої ситуації, набути соціального досвіду.

11.Кінолекторії або відео лекторії – залучення відеофільмів певної проблематики.

12.Тренінг – запланований процес спрямований на формування умінь та навичок, покликаний поповнити  і  перевірити знання, позицію, поведінку вихованців;

13. Вивчення продуктів творчості – ( малюнків, аплікацій, виробів, тощо) для зв’ясування емоційного стану підлітків;

14. Коло – вправа, де кожен може сказати щось швидко, відповісти на питання, висловити свою думку або позицію.

 

         Рекомендую опрацювати і використати матеріали опубліковані в журналі «Профтехосвіта» №  7-8 2020 року, стаття «Методика залучення молоді до здорового способу життя» ст.. 8 – 24.

                                                                        Бібліотекар Гринчук М.І.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Про роботу гуртка художнього читання та драми "Дивослово"

Знаменні і пам"ятні дати вересень 2021 рік

Календар знаменних і пам"ятних дат на 2020-21 навчальний рік