Навчаймо бути здоровими Для використання у виховній роботі класних керівників та майстрів в/ н
Навчаймо бути здоровими
Методичні рекомендації для проведення
виховних годин із здобувачами освіти
У Вищому
професійному училищі № 24 м. Заставна з 23 по 27 листопада 2020 року
оголошено Тиждень пропаганди здорового способу життя. В бібліотеці
училища оформлено виставку літератури , що стосується популяризації здорового
способу життя.
Найважливіші чинники соціального здоров’я
1.Харчування. Це стосується в першу
чергу споживання якісної питної води, необхідної кількості вітамінів,
мікроелементів, протеїнів, жирів, вуглеводів, спеціальних продуктів і харчових
добавок.
2.Побут. Якість житла, умови для
пасивного і активного відпочинку, рівень психічної і фізичної безпеки на
території життєдіяльності.
3. Умови праці та навчання. Безпека не
тільки у фізичному, а й у психічному аспекті, необхідність стимулів і умов
різностороннього розвитку.
4. Рухова активність. Фізична культура
і спорт, використання засобів різноманітних систем оздоровлення, спрямованих на
підвищення рівня фізичного розвитку, його підтримку, відновлення сил після
фізичних і психічних навантажень.
Основні методи залучення до
здорового способу життя
1.Спостереження
за поведінкою здобувача освіти;
2.Бесіда
з здобувачами освіти і членами родин про стан здоров’я підлітків;
3.Психодіагностика
(дає змогу діагностувати відхилення в поведінці);
4.Анкетування
дорослих, які виховують дітей;
5.Тестування
неповнолітніх за різними параметрами соціально - психологічного розвитку;
6.Лекція
– цілісне викладання певної інформації, відповідне її роз’яснення;
7.Диспут
– обговорення різних точок зору;
8.Дискусія
– організація спілкування, дає змогу побачити проблему з різних точок зору, прищеплює вміння слухати і
взаємодіяти з іншими;
9.Дебати
– спосіб пояснення думок, поглядів щодо суперечливих проблем;
10.Рольова гра – відтворення в
реалістичній або символічній формі проблеми та ситуації, дає смогу визначити
ставлення до конкретної життєвої ситуації, набути соціального досвіду.
11.Кінолекторії або відео
лекторії – залучення відеофільмів певної проблематики.
12.Тренінг – запланований процес
спрямований на формування умінь та навичок, покликаний поповнити і
перевірити знання, позицію, поведінку вихованців;
13. Вивчення продуктів творчості – (
малюнків, аплікацій, виробів, тощо) для зв’ясування емоційного стану підлітків;
14.
Коло
– вправа, де кожен може сказати щось швидко, відповісти на
питання, висловити свою думку або позицію.
Рекомендую
опрацювати і використати матеріали опубліковані в журналі «Профтехосвіта»
№ 7-8 2020 року, стаття «Методика залучення
молоді до здорового способу життя» ст.. 8 – 24.
Бібліотекар Гринчук М.І.
Коментарі
Дописати коментар